1
2
3
4
5

merapu meraban . lol



chen was like : bitch please idgaf . lmao . but he's hot tho . agagagagagag XD

 btw hi guysssssss.... haha aku dapat online jap sebab tadi buat some research for bi and komsas . teeheheee tangan dah gatal nak post . nyahahahah . act aku nak post tutos macam mana nak buat header macam dkt blog aku tpi tak sempat laa . hmmm , tunggu hari sabtu k :D .
coi ! aku nak beli beg sekolah baru ah . sape tahu site untuk online shopping yang best-2 . sobs . hari tu tgk gambar infinite dengan beg-2 , teringin pulak den nak beli beg baru . huh . ok laaaa . hari sabtu nanti aku post tuto bebanyak . sebagai plajar cemerlang , gemilang lagi terbilang , aku nak tido awal harini . bhahahhaah . byeeee ^^




macam ni la rutin harian kat sekolah . haha tak tido baring, tak baring tido . kahkahkah


Tuesday, January 8, 2013 • 10:41 PM



Intro

Just a girl in a big world. Welcome to mine, don't forget to take off your shoes :)




archive



credit