1
2
3
4
5

Super Asia Showcase 2012

so , kelmarin aku pergi super asia showcase . alkdjskladhlkashdkajdlkjladshlajsdlasjdhlajfh holy kimchi ! best gila okai ! agagagagagagagagagaga gurl  i cant exprain what i pheel . aku dapat jumpa oppar live ok . omfg . they are soooooo different in real life . in a good way tho . berbaloi tunggu dari pukul 8 pagi . 8 PAGI  TAUK ! erghhhh . memang banyak jugak la halangan yang menimpa diri sementara nak tunggu sampai 8 malam. aku duduk tengah-2 . tak depan sangat, tak belakang sangat. kekekeke . tapi bila show dah start , omg chinese elf yang ada dekat dgn aku semua tolak-2 . ganas gila =.=' like seriously ! nasib baik time tu dia tolak kedepan . dah la exo m tengah perform lagu what is love ! dia orang tolak aku dekat dengan chen ! kajhdskajshdkaj. memang bagus betul . lmao  



ni dekat screen :p 



satu gambar exo m . kabur gila . haha 






ok ada beberapa thing yang aku rasa memang extraordinary . lmao . 

1. Sungjae pandang camera aku ! 

aku memang terkejut beruk ok ! hahaha memang sawan dibuatnya ! aku tak tahu macam mana dia boleh pandang tapi aku rasa time tu aku ada jerit " penjae ! penjae ! " aigoooo :p

2. Tao making an eye contact with mehhhh ! fuq lakjdshgkashdlashd

ok time tuh dia orang baru habis perform lagu what is love . masa pengacara tengah cakap-2 . chinese exotics sebelah aku jerit-2 macam orang gila . lol . maybe dia jerit kuat sangat , then tao pandang dekat arah kita orang pastu mata tao bertentangan dengan aku , sobs then dia SENYUMMMMMMMM ! ! ! ! ! sajhfkjahf lajshdf omfg i cant breath . fuckin huang zi tao i hate you ! he fuckin smile at mehhhh . omg  lemme die ! ! aku memang kaku terus kat situ . akljdshahgsdlasgjhdlahgalkhg

3. time showcase dah habis , sorang ahli suju lambai balik dekat aku . xD

masa tu , showcase dah habis , aku tengah tunggu bapak aku ambik . tapi dia lambat gila . aku bengang and sebab bengang sangat aku jalan tak tentu hala dekat depan kwc mall tu .hahah.  then tetiba bunyi polis wisel ! pastu mini van hitam lalu depan aku . aku ingat sape omg rupaya tu van suju !! aku apa lagi , lambai ah ! then dia orang lambai balik ! kyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! kahkahkah terus hilang kebengang-an aku . lmao . 

tapi aku memang takkan lupa lah sampai bila-2 ! lagi-2 jumpa exo m . omg dia orang memang lain gila . kris sangat lah tinggi ! kulit yixing putih gila ! chen look better in real person . luhan actually look manly tho  . hehe xiumin sexy kot dengan rambut dia yang basah-2 . xD tao sangat cute ! dia banyak senyum time perform ! 
tahun depan kalau exo ot12 buat showcase kat sini , aku harap aku dapat pergi . sobs 


ni ada fancam yang aku sempat record .

btob insane
btob wow
btob ilhoon aegyo
EXO Chen , what is love
EXO M - angel
EXO M - MAMA
EXO M talking

ok tu jeh .  suju punya takde bcs i'm too busy staring at their face . hehe .


Thursday, December 13, 2012 • 9:29 PM



Intro

Just a girl in a big world. Welcome to mine, don't forget to take off your shoes :)




archive



credit