1
2
3
4
5

Happy New Year peeps


nyahahahaha . orang sepatutnya pukul 12 tadi buat post ni lol tpi takpe pukul 3 pun pukul 3 lah janji aku post. kekeke . sebenar nye tadi aku edit blog chingu i ni link blog dia  xx  . tu yang lambat uh . k lah hehe .  saya , Nur xxx binti xxx *pmsl* ingin mengucap kan selamat tahun baru kepada semua yang mengenali diri ini . sobs tidak kira lah jauh atau dekat . ;;;;;; fuhhhh tahun depan aku es pi em ;____; aku dah kecut perut okeiiiiii .iyaiiii . you know what aku dah dapat jadual dah untuk sekolah hari rabu ni . omgehhh start sekolah je terus belajar . i cant ......................... dah laaa ada add math . ahaaaa memang subject kegemaran aku paling paling sekali lah kan . *ignore je ayat cam keling uh* TT___TT lepas ni aku akan semi hiatus nyah . hari minggu je boleh bukak lappy . hmmmmmmmmmm. . . . . its okay . tahun depan mesti kena belajar belajar belajar . dapat keputusan bagus, masuk universiti, kerja gaji banyak boleh pergi korea . keke . okei wish me luck neh . hope kita semua dapat capai azam baru yang kita buat untuk tahun depan.  k bye bye guiiseee . see you again later . chu <3

  stay healthy neh everyone . byeee . /bow/ 



Tuesday, January 1, 2013 • 3:58 AM



Intro

Just a girl in a big world. Welcome to mine, don't forget to take off your shoes :)




archive



credit