1
2
3
4
5

{ MV Teaser #2 }


lukai fighting scene . NO
kai kissing da gurlll . NO
epic choreography . NO
they all act fighting over ONE freakin gurll . NO
exo porn face . NO
luhan faggot move . NO
" ah sarangheyo" part . LOL


wait but whtkjdahlkjfdhahslkdjfhalkjsdfnkjashdfihsayhf this comeback gonna boom ur kokoro i swear! and da mv finally have plot ! sm finally decide to film the mv OUTSIDE THE BOX /crying hhard/ lol but srsly one thing that make me piss . the kissing scene ! hell yeah , rasa macam nak baling je handphone yang aku pegang tu sahkdahsgdalsdkjhagsdhlaskjhdalsldhajklsjdas haha tapi bila dah lama-2 ulang , rasa macam sweet pulak , mueahaehae . rasa macam story dari fanfic tu keluar jadi kenyataan . / OK FANGIRLS DONT MAD AT MEEHHH / KMS and yeah u guys knew already rite , the whole album got leaked -.-.-.-.-.-.-.-.-.-. . idk what to say laaaaa , tadi dah banyak kali den mencarut sebab srsly tinggal lagi 2 hari je pun diaorng nk comeback . hughh but TO BE HONEST i've listened to wolf and baby dont cry full version. yang lain tak dengar sebab rasa bersalh menyelubungi diri ini . sobs tapi still walaupun exo got leaked or what aku dah pun order album diaorang . nyahahahhah




lets wait for the official mv and die together 
Wednesday, May 29, 2013 • 2:11 AM


credit