1
2
3
4
5

koko oh koko




feels everywhereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ........... ((((((exo feels))))) damn woah aku spazzing tahap  meroyan macam anak orang gila dah. sobs aku paling bangga dengan tao . uwaaa ;;;; kau tengok dia lompat tinggi perghhh dah macam kang taejun dah .


nampak tak tu , ke-power-an dia ? hahahahha btw act si zitao ni takde kena mengena dengan tajuk kat atas tu. hmm korang tahu aku kat sekolah boleh jadi pengerusi kelab badminton and setiausaha kelab sejarah. lmao memang kebabunan betol . ya allah , aku memang malas nak pegang jawatan semua benda alah ni , sebab nanti banyak kerja kena buat ;;;;;;;;;;;;;;;; otl skarang pun aku dah kena buat carta organisasi, cipta logo kelab, kena pikir nak buat apa time perjumpaan minggu depan, kena tu kena ni . aisssh . kepala otak aku dah mengalami kebangang-an tahap maksima dah ni. terlalu banyak kejutan yang perlu diterima, tu yang asyik menyakai je uh. lol takpe next week aku nak kerah budak-2. nak suruh dia orang warm up sampai pengsan . hur hur 

whut bij ?

lol okei , and esok aku akan buat tuto lagi alrite ? ^^ didnt decide yet nak buat tuto photoshop ke or pasal blog. hmm . lets seee ~~ 

and yeah guys !! tmr is sch holidayyyyyy 


Thursday, January 31, 2013 • 6:18 PM


credit